Wednesday, February 15, 2012

Menyambung warisan...

Setelah hampir 2 tahun blog ni tak ter'update', saya akan menyambung menulis dan menambah sedikit sebanyak inti pati dalam blog ini..
Masuk tahun 2012,banyak perkembangan yang menjadi titik sejarah perkenalan Chamek Kopitiam BBU. Pelanggan tak pernah putus mengunjungi kopitiam kami,ada yang dah jadi pelanggan tetap pun. Selalunya menu yang diminta kami dah boleh agak...
Kami juga banyak membuat perubahan dari segi variasi makanan,menambah menu untuk menukar selera pelanggan. InsyaAllah bakal ada lagi penambahbaikan,semuanya kami buat untuk pelanggan setia kami.



Gambar di atas adalah menu kami terbaru bagi tahun ini, Mee Bandung Udang Galah.. Kuah yang pekat, udang galah yang segar...memang best!!



 Ha...yang ni pulak jus special... yang kaler gelap tu jus asam boi limau jeruk,rse die manis2 pahit kulit limau..saya dah rasa,mmg sedap..ada orang kata jus ni dipanggil jus cinta,mungkin sebab rse die macam orang yang jatuh cinta kot...tak tahu lah,kena la rasa sendiri..... Yang satu lagi tu pula barli,bukan sekadar air saje,ada buah barli sekali.. Banyak juga permintaan pelanggan terhadap kedua2 air ni...dah rasa pasti nak lagi...

Bagi yang belum sempat merasa menu baru kami ni,sempat-sempatkanlah masa anda..anda pasti tak akan menyesal...

No comments:

Post a Comment